Farmor

Har varit oss farmor, därför har jag inte bloggat för hon har inte internet:(
Vill till stallet för jag måste prata med Rebecca om några grejer men ingen vill följa och jag vill inte fara själv.Ellen kan inte heller följa för hon är med Jossan:(
Men en grej som är positiv är att jag ska anmäla mig till min första stora tävling!!
Hitills har jag bara varit med i ett KM och några klubbtävlingar men detta är en regional tävling!
Jag ska självklart tävla med Banjo och jag tror jag ska ställa upp i klasserna LD och LC men jag vet inte om jag är redo för LC. Annars blir det LD på lördag och LD på söndag;D
Vet precis hur han ska se ut men det tar jag en annan gång, måste gå!

Emil! visst är han lik Banjo??Han är skitsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0