Frågor!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?  0,79 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ne
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? hunden
4. Hur lång är du? 154 cm :P
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Kung fu Panda, haha:)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Krya på dig:)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på :P
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av det
9. När såg du senast din mamma? för 10 minuter sen kanske
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg, så.. nä XD hahah
11. Mvg i något? samma som förra, ;P
12. När vaknade du idag? 06:37 X)
13. Vilken är din favoritplats? stallet :P
14. Vilken plats föredrar du minst? toan på skolanX)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i en stor ägig fotostudio med massor med pengar :)
16. Hur stor är din säng? 120 bred :P
17. Vad sover du i? t-shirt & trosor :P
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
19. Var har du bott/bor? Lilla Älvsbyn:)
20. Tycker du om kinamat? Inte all kinamat:P
21. Tycker du om kaffe? nee
22. Vad dricker du helst till frukost? O’boy ;D
23. Kan du spela poker? haha jo XXD
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nä X)
25. Vill du ha barn? nångång i framtiden kanske :P
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lte tyska XP men jag kan räkna till 10 på franska, spanska, tyska, engelska, svenska :D
27. Har du någonsin åkt ambulans?
28. Föredrar du sjön eller en bassäng? sjön :)
29. Vad spenderar du helst pengar på? hästsaker :D
30. Äger du dyrbara smycken? nja, inte spec dyrbara kanske XD
31. Kan du rulla med tungan? rulla med tungan? XD
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tror det är Marcus;D
33. Vad har du för ringsignal? StandardXD haha
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jopp, men inte i garderoben, XD
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en tidning XD
36. Kan du byta olja på bilen? hahahh nä XD
37. Vilken var den senaste boken du läste? om jag kunde drömma, den ägdeXD hah
38. Dansar du i bilen? haha neXD
39. När var du i kyrkan senast? hahah vet inte XD längesen iaf :P
40. Hur många hål har du? haha vadå för hål? XD hahahhah
41. Piercing? i öronen
42. Har du någon tatuering?
43. Har du provat droger?
44. Röka eller snusa? usch, inget!
45. Har du pojkvän/flickvän? ne
46. Vad är ditt mobil nummer? Ja du!
47. Vad ska du göra ikväll? Bli frisk!
48. Har du några syskon? aa, en syster och en brorsa

Kommentarer
Postat av: stockholm tjejen;)

tycker du att du är duktig på att rida?

rider du ridlektioner med någon?

gillar du dom, eller den personen?

/stockholm tjejen ;P

(har sett lite bilder på när du rider, ser bra ut tycker jag:) )

2009-11-04 @ 16:10:31
Postat av: stockholm tjejen

om du undrar varför jag frågar om du gillar dom du rider med, det är att, det frågar jag alla, för jag rider med någon som heter ida, jag HATAR hon!

och när jag har frågat andra brukar dom hålla med att dom inte gillar dom andra dom rider med, men jag hatar att rida med andra i min grupp, speciellt hon som heter ida! (hatar hon)älskar din hoppsitts!:D (har kollat på din pix, fin fina bilder!) kram

2009-11-04 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0