Ojojojojojojoj!!!

Jag har ju glömt frågestunden!! Här kommer svaren på era frågor!

tycker du att du är duktig på att rida?
rider du ridlektioner med någon?
gillar du dom, eller den personen?
/stockholm tjejen ;P
(har sett lite bilder på när du rider, ser bra ut tycker jag:) )

SVAR: Jag tycker faktist det men jag har ju lite att träna på:).
Japp det gör jag, jag gillar dom jag rider med väldigt mkt:).




Vem har gjort diin header ?

SVAR: Hanna www.flickanheterhanna.blogg.se




är det din ponny som är på din design?

SVAR:Näpp det är det inte, han ägs av ridskolan som jag rider på:)




var köper du dina kläder? Alltid lika fin tycker jag.
Hur ser det ut hemma hos dig?
Hur firar ni eran jul?


SVAR: Jag köper många av mina kläder på Gina Tricot:) Men jag köper oxå på Mim i Älvsbyn och på lite såna affärer:). Lite svårt att förklara men det kanske kommer nån bild på miitt rum:). Vi firar den med släkten:) Det var oxå en lite svår fråga att svara på:/





Snart kommer en till frågestund!! Och den här gången ska jag inte glömma den:D

Kommentarer
Postat av: ellen

ja

2009-11-09 @ 17:02:28
URL: http://elleenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0