Mmmmm

Ska snart gå ut med Molly ska bara skriva klart först.

Har haft idrott idag, men jag känner mig inte speciellt fräsch. Har ont i halsen:S
Dessutom är det match ikväll:S:S:S:S Ännu värre för tänk om jag blir sjuk för att jag spelat eller tränar;(
Men det är bara att bita ihop:D

Ihelgen ska jag Emmy och Lisa upp till min stuga och sova där.Emma ska vara hos mormor 300 meter bort och mamma och pappa ska på fest, Emil vet jag inte men det blir iallafall bara jag Emmy och Lisa som är där:D:D:D
Emmy ska ha med sig yrvädret Bella och jag ska med mig galenhunden Molly;)Robin(Hannas Kille) har fixat en film som vi ska se om inte våran dampdvd hakar sig, då är det krig!

Ska gå nu skriver mer sen, jag har slutat skriva så mkt som jag gör i hejn inlägget, vet ej varför??

Vill ha mer kommentarer om hur jag ska göra min blogg intressant!!!!!

Hadetbrasålänge!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Blondinbella har skrivit i sin blogg att hon åsats att hon skriver dagbok, så testa det gör jag!

2009-09-03 @ 17:26:20
URL: http://lisanii.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hello!!

Hållå, Bella är inget yrväder bara lite klumpig i kroppen!! Okeej, kanske inte bara lite :D.

Men det ska bli GRYMT KUL ihElJen!! Längtar såå!!

Visst gör du det oxå Lisa!?

HejDå ses...

Kjam Emmy <3

2009-09-03 @ 17:36:46
URL: http://emmyenng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0