Emma Nordh träning

Sitter i stugan nu:) Har tränat för Emma idag:P

Det gick verkligen inte bra i slutet:/ Han kom jätte snabbt in på ett hinder och då stannade han.
Jag ramla av och kände mig som en ett åring som aldrig ha suttit på en häst!!
Men det behöver jag itne gå in på:P Före det var han grymt pigg men hoppade jätte fint:D
Vi hoppade typ en linje eller hur man ska säga, i slutet ( innan jag ramlade av! ) var alla hinder uppe på 90-100cm :) Humlan fick oxå nå dampryck och var allmänt galen:O Men annars var allt bra:P

Kommer inte komma nå bilder eftersom ingen fota när jag red:( Men jag har kameran med mig till stugan så då får ni hoppas på nå bilder när vi kommer hem igen:) Vill ju som sagt inte lägga upp bilderna på den här datorn:)

Juste vi har ju med våran (sitter på moffes) så då kan jag ju blogga på den:P

Nu ska jag gå och vara social med hela tjocka släkten:D haha.. Ha en bra påsk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0