Emmys överaskning:)

Kom på nu att jag har glömt berätta Emmys överaskning! Jag sa åt Emmy att ha vanliga kläder på sig och vara klar halv 12 och då skulle vi hämta hon:) Sen ´berättade vi inte vars vi skulle föränn vi var på stall backen, eller vi var på vägen till backen:D Vi gick och böt om sen valde vi en häst hon skulle sköta och rida:) Hon ville ha Picce men han blev upptagen så hon fick ta Lilla Banjo! Det gick jätte bra och för att vara andra gången hon rider klarade hon av att trava och rida lätt själv!:D Sen  fick hon borsta och pyssla om han lite medans jag hämtade Piggy som Emma skulle få skritta. Hilda var ju i Högbo med Emil så jag skulle skritta hon medans hon var borta. Emma skritta Piggy i drygt 30 minuter sen gjorde vi klart i boxen och med hästen fick hon gå ut i hagen sen for vi hem och Emmy följde med och åt hos oss, kanske lite lång mening men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0