Anders träning

Har ju tränat för Anders Steneld i helgen så jag har inte haft tid:) Han var hur fin som helst i helgen( Banjo inte Anders!!!) på löran hoppade vi lydnads bana och i slutet var vi uppe i en meter men det kändes som 70 för han var hur bra som helst Anders :) På söndan skulle vi hoppa bana men hästarna var galna så det blev inte så högt utan mest lydnad:) Men som sagt hur fin som helst. Före kursen duscha jag Banjo och det var nånting han inte gillade. Han typ drog av mig luvan och han drog ut snodden hur håret på mig. Jag vet inte hur han lyckas men han gjorde det så det är inte omöjligt:D Men nu ska jag gå och göra andra saker, skriver kanske mer senare ikväll;)

Kaknästornet i höst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0