Frågestund!

Ska ha en frågestund nu och den avslutas på onsdag:)
Ska passa på att säga att jag är sjuk för övrigt:( Men kanske fotar lite nu när jag kan har tid:) Och kan ladda över bilderna på datorn, har ju inte haft nån kabel till varken dator eller kameran men har det nu:D
Kanske kommer uppp en dagens outfit eller på nått jag har tänkte köpa, eller kanske mamma köper och jag väljer det är ännu bättre än att jag ska köpa:P

Ni bara måste se hur Molly ligger nu: Typ med huvud och framben utanför soffan och med magen å bakbenen innanför:) Nu ska jag gå och fota hon innan hon flyttar sig, så ha det bra tills bilderna kommer;D

Vill bara lägga in en bild:)


Fy vad roligt det var där<3 I Love It!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0