Veckans blogg:P

Ska försöka börja om med veckans blogg. Här kommer några bloggar och det enda ni behöver göra är att skriva vems blogg ni gillar mest!!

Hilda Öhman

Linda Karlström

Lisa Nilsson

Ellen Johansson

Lydia Wiktröm



Orkade inte ta bilder från deras bloggar så jag länkade bara:P
Om ni oxå vill vara med så säg till så kanske ni kommer med.  Jag kan lätt ha glömt nån blogg för jag följer så många men säg till så jag vet:D


För övrigt var det första skoldan och den var seg;/ Men sen på profilen for jag upp till stallet så det var nått bra med den ändå:)
Banjo smet under tråden som vanligt men den här gången ville han inte in utan jag galopperade ner till hagen när jag försökte fånga han:P Men han är världens bästa ändå<3

Här kommer lite bilder:)


Lånad av Ellen( länk finns däruppe)

Lilla söta , men starka Banjo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0