Anders träningen:)

Igår var det Anders träning:) Han var jätte stel och jobbig från början men dom tre sista sprången(oxer oxer och plank!) var hna hur fin som helst och var inte i närheten att vägra!!!:D Jag har så nöjd, men jag ska rida med sporrar idag för han lyssna inte så mkt på skänklarna när jag ville att han skulle hoppa av så idag blir det att rida med dom:) Sen kl 7 for vi till kanis men ÄRF och åt tacobuffe där!!:) Gott! Tyvärr hade A-laget i hockey också typ bokat lokalen så dom var där oxå:/ Inte lika kul för dom skrev massor:/ Nu ska jag till stallet:D


Kommentarer
Postat av: Erika G

Synd att A-laget var där?! :O Fy fan så snygga killar som fanns där och du tyckte dom var jobbiga! :O

2010-03-07 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0