Dålig uppdatering:( men mkt stall:D

Hej, jag vet att jag har varit dålig på att uppd. sista dagarna men har haft fullt upp med stallet så det har inte blivit mkt tid över:/ Ska iallafall rida ridskolans hästar på fredag, eller jag Hilda och Sara ska rida ut, det blev ju ingen uteritt igår p.g.a snöstorm men då får vi hoppas det blir bättre väder på fredag:)
Red ju Banjo igår och han var hemsk från början. Han verkar ha listat ut hur han ska slippa undan bettet, han har ju haft det i några år nu. Om han är jättepigg på fredag skulle jag få låna ett jaktkandar av Hilda:P  Han är ju van vid pelham men vill ha lite variation på bettet så han inte blir som Humlan:D På tal om Humlan så verkade hon jättefin igår:) Hon fick ha en annan sadel, träns och bett och det jag såg verkade vara jättebra:P (Hilda red hon, inte jag!) Tyvärr så är hon jättestel och behöver en ny sadel men det kan inte jag eller nån annan fixa så.. Jaja nu ska jag sluta skriva om hästar, nää skoja:P Om jag inte får skriva om hästar så vet jag inte vad jag ska skriva om:D:D Nu ska jag gå, ha det;)

PS: nån som kan göra en ny header till mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0