Piaff med Emil:P

Sitter hos farmor nu:P Ska sova här inatt för jag Sara och Hilda ska motionera ridskolans hästar imorgon och mamma å pappa for till stugan så farfar ska skjutsa mig imorgon:) Nu ska jag berätta om när jag å Hilda red ut med hennes hästar:)

Jag red Emil och han är så snäll utomhus så jag tänkte att det ska gå jättebra. Det var inte plogat och självklart skulle dom ploga när vi red. På vägen hem kom plogen bakom oss så vi skulle trava så han skulle få komma förbi men Emil skulle inte trava , han skulle galoppera! Jag kanske inte behöver säga mer än att gjorde piaff i galopp med högt huvud och skänkelvikning!:)

Före det skulle vi gå hem till mig och sen in i skogen så dom fick gå i ljupsnö:) Piggys mage tog i snön medans Emils inte gjorde det:P Haha:) Sen hitta vi inte en väg över plogkarmen och vi ville inte gå på skoterspåret för dom kan bli halta och gå omkull:/ Men till slut hitta vi en väg:)

// Malin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0