Gårdagens ridpass

Tänkte det skulle vara bra om jag uppdaterade nån gång iveckan iallafall:)

Går skulle jag och Hilda ut och skritta igentligen men vi (rättare sagt Hilda!) frös så mkt så vi var i ridhuset :)
Sen var Lydia oxå där så vi skritta runt och larva oss. Sen kom vi på att vi skulle byta hästar!
Hilda-Shanne
Lydia-Conny
och gissa vem jag fick!!

den som gissar rätt vinner en länkning!

Vi kan då säga att jag blev rätt svettig efter det ridpasset!!

Tänkte fara hem innan Emmas lektion började men då skulle jag tydligen rida Znapsen, typ rida till han.
Hehe inte kuL!!!!!

Aja nju ska jag träna tyska.......



Förstå vad du betyder!!!!

Kommentarer
Postat av: Men nog vet jag

Du fick ju sär... :)

2010-11-19 @ 11:51:38
Postat av: Anonym

du fick rida sär????? ;D ahahahahahhahahahaha

2010-11-21 @ 11:57:07
URL: http://ta´vlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0