Great!!!

gårdagen var helt underbar!! sov i klubbis med Hilda lydia och Erica. Hehe sov endast 2 timmar den natten-.-
sen skulle vi upp halv 6 för att släppa ut hästarna men sov till 6 ist :)

tävlade med Shanne idag<3

90 cm: Jäkligt fin ponny men tyvärr rev hon 2:an (mitt fel). sen tar jag i hon för mkt så hon får psyk på mig:S
90 cm, Klubbmästerskapsklassen: Ännu finare den här klassen!! Det var stilhoppning och råkade smacka på hon lite för mkt på trippeln så hon hoppade skit stor, hoppade mig ur sadeln typ :/ men det gick jäkligt bra ändå med tanke på att vi hade haft hon i 4 veckor :)

Erica har alla bilder sen helgen så ska kanske sno några av hon :D

Kommentarer
Postat av: erica

precis, åå vi måste göra det!!!! :D

2010-11-07 @ 23:44:16
URL: http://satsanderyttaree.blogg.se/
Postat av: erica

Nog vill hon, bara vi fixar lagledare!:D

2010-11-08 @ 18:53:30
URL: http://satsanderyttaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0