Dagens ridpass

Shanne: Hon var väldigt lugn men inte speciellt samarbetsvillig (?). Tog nått små skutt men de gick inte spec. bra så när jag hade hoppat ett hinder och de kändes bra fick de vara slut för dan. Men måste ändå tycka att de gick bra då hon är så söt :)

Nalle: Jaa nu är de ju såhär att jag rider ibland en liten ponny, vet inte om jag har skrivit om han men ska iallafall rida han då och då nu under några veckor. Han var sååååå jobbig idag! Fattar inte att en valack kan vara så tjurig? Han var grymt stark och jag fick inget riktigt flyt i galoppen. Då de inte kändes bra överlag så fick de räcka då han gjorde en fin ökning (han har lite svårt för de). Han var inte riktigt med på noterna och sladdade mest omkring. Men när han väl skärpte sig gick de lite bättre. VI har ju inte riktigt hittat varandra än, har kanske ridit han 5 ggr? Så de blir ju som de blir.. :)

Bjuder på några bilder på shanne som Ellen tog för nån dag sen. Eller rättare sagt i onsdags :) tänkte hänga upp någon av dom på väggen i mitt rum men vet inte riktigt vilken. Vad tycker ni? :)


1


2


3


Kommentarer
Postat av: Anonym

1an tycker jag! :)

2011-05-04 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0