..

Orkar aldrig blogga känns de som. Kommer hem från skolan 4 idag sen äta och efter de upp till stallet. Innan allt är klart är klockan nio och då är de läxor och massa skit som ska göras. Aja får väl försöka slänga in ett inlägg då och då iallafall.

Igår red jag Nalle på lektionen för Emmeli. Otroligt fin ponny när vi väl kommer överens. Från början var han lat och ville verkligen inte lyssna men efter ett tag släppte de. Framridningen var verkligen inte kul då jag hade vanligt 2 delat på han.. Men ska rida på de några gånger så han inte blir för stark och lär sig jaktkandaret. Men nu måste jag faktist börja bege mig mot skolan. F*****n har idrott!! Måste packa, fort fort..


Älskade ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0