Hehehe

Hehehe har inte bloggat på ett tag ser jag.. Har iallafall hänt lite smått bra saker i veckan :)

Danielträningen gick super, fast ändå inte.. Dag 2 hoppade vi en bana på typ 100-110 och muren var 120. Klantade mig och fick 16 fel.. Inget mer med de.

I onsdags hämtade vi (jag och mamma å morfar) Hilda. Vi har tagit Nalle och Shanne till stugan. Jamen då hämtade vi då hon och massa andra saker. Sen sov hon har till idag :) Vi har ridit ut med hästarna och motionerat dom ordentligt. Dock barkade de, igen.. Hehe inge mer med de heller.

Vissa av er kanske inte vet vem Nalle är, eller Nobelstar som han igentligen heter är. Hans ägare är utomlands så vi har lovat att sköta han. Iallafall i veckan. Och då passa jag på att ta upp en kompis så man inte blev själv :)

Lite konstigt blev de ju som vanligt men vem f*n bryr sig igentligen? Har spelat CoD hela veckan typ, ifall nån ville veta.. De äger jag i!! Eller nu är jag värsta mytar'n men skit samma. Nää nu har jag tänkt nöta lite mer CoD med min bror så jag kan spöa Hilda nån dag! Jag är som sagt BÄST, och med de säger jag BYYYYYYYEEEE!!


Tar en gammal losig bild..

PSPSPSPSPPSPSPS: Vill nån av er se filmerna sen helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0