Ojojjjj

Oj har inte uppdaterat så bra... Men de har inte hänt så mkt... Eller joo faktist :)

I lördags så trog jag till högheden för att se skotertävlingen där :) Sen for jag hem och då anlände Lydia, Adam och Hilda. Vi gjorde mat och sen satte vi oss och såg tv. Efter ett tag kom även Patrik. Lördan gick i lugnets tecken, helt klart!! Ca 12 for alla och då var de bara att städa...... ;o

Söndan så blev de att fara upp till kanis med Lydia och Adam där kring 7 på kvällen. Vi grillade och pratade hela kvällen. Ännu lugnare än lördan. Lite förvånad faktist! ;o

De var min helg lite snabbt. Ska försöka blogga från skolans dator imorgon då jag och Agnes står i fiket. Väldigt lugn dag då. Fiket till 12 sen teater till 14 och sen idrott i en timme.

Dagens dressyrlektion: Gick väldigt bra vissa stunder, andra gick lite sämre men ändå inte dåligt! De var årets första riktiga lektion ute för min och shannes del. Imorgon tror jag att de blir lite hoppning ute. Nån som har lust att hänga med? ;) Måste bara lägga till att underlaget INTE är isigt som nån kanske tror. De är perfekt! :)


Daniel träning snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0