Henrik och Mårten

Haha snygga namn, iknow! Nää men fick skritta henke idag för Hilduur :) Sen tyckte hon att jag skulle testa hoppa upp på Moonis och testa skritta han, vilket gick jättebra!! Han är superkänslig för benen så jag satt som en åsna typ.. Men sen är jag och dom enda som har suttit på han sen han kom :) Testade trava och då det funkade bra galoppa jag lite. Sen fick Hildur nå i skallen att jag skulle testa hoppa? Hon byggde fram ett litet hinder och jag testade hoppa några gånger, dock sög jag på att hålla ihop han så det blev typ sken efter hindret :) Aja, första gången jag satt på han så :)

Shanne fick vila idag då jag hoppade hon igår, det gick super! Hoppade på hackamore och hon funkade riktigt bra på det. Vill köpa ett då jag bara har lånat av Hilda. :)

Kommentarer
Postat av: Linda & Valentien

Jag har ett ponnyhack om du vill ha :) tror det är ponny i alla fall :)

2011-08-22 @ 19:52:55
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0