Utvärdering Överkalix

Uppstallning: Hade en utebox. Det regnade men det kom inte in i boxarna, vilket var bra. Dock var boxarna mot vägen så det var inte så lungt som jag hade hoppats.. Man fick ta hur mycket spån man ville, vilket var jättebra!

Framridning/framhoppning: Framridningen var i ett ridhus. Dock söööööög underlaget, sorry om du kommer från överkalix eller tycker det är bra men det är min blogg och jag skriver vad jag vill. Hästen fick gräva sig fram typ. Red aldrig fram därinne då det var så dåligt så skrittade fram ute och travade å galopperade på framhoppningen. Framhoppningen hade jättebra underlag tyckte jag. Dom vattnade ofta för att det skulle bli bättre, sen hade dom en bra vattningsanordning :) Dock var det lite litet så det var lite svårt att inte krocka..

Tävlingsbanan: Var inte så jättestor vilket inte är så bra för mig och shanne, vi trivs som inte på små banor. Dock tyckte jag den var stor nog att bygga bra banor på med långa och korta avstånd :) Sen hade dom en telefonstolpe mitt i banan? Fast dom hade byggt så man kunde svänga på båda sidorna om den stolpen :)

Funktionärerna: Vet inte vars jag ska börja! Otrevliga och sega! Vissa var snälla men andra, herregud! Ändras det inte tills nästa år far jag inte dit! Sen ropade dom avbryt mitt i allt på typ Lydia och nån mer, dom var inte så snälla mot mig heller. Dom typ: Håll koll på din egen start ist för att klaga! Fan vad det brann för mig!! J*vla puckon!

Parkering: Den var i en hage så man fick gå superlångt för att hämta nå, så om man skulle starta och hade glömt skorna i bilen fick man typ springa 2 km innan man var framme.

Läktare: Dom hade ingen läktare utan man satt på en kulle typ?

Övrigt: Det var konstig mat som inte var så bra, vilket är dåligt då det är folk som tävlar hela helgen och behöver bra mat.

Nu blev jag arg då jag skrev det här p.g.a en kvinna, det är jag ledsen över men som sagt, min blogg och jag skriver vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0