Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Ja, de är väl alla dom perfekta ridpassen, både i dressyr och hoppning.

Har ju bara tävlat 1 gång och de var en klubbtävling, LD LC. Dock så är jag inte stolt över den då jag bara hade känt hon i några veckor och jag lät hon bli alldeles för flack...
De jag är mest stolt över är väl hur fort vi har kommit framåt! Hon har lärt mig rida på riktigt och inte bara ge upp så fort de inte funkar. Fast de gjorde jag inte på Banjo heller men då han började tveka på 110 så tröck han ner mitt självförtroende. Shanne har byggt upp de igen och nu är vi redo för dom största tävlingarna och klasserna!!





Foto: Linnea Liljeholm

Danielträning 12-13/2

Kommentarer
Postat av: Lisa

Väldigt fin design..:)

2011-02-17 @ 12:55:38
URL: http://lisanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0