Dag 6 - Något annorlunda med min häst

Ojojoj vet faktist inte var jag ska börja....
Hon är ju den bästa min lilla prinsessa men vissa saker finns hos väldigt få hästar :)

1: Hon är så extremt känslig för skänklarna så så fort jag närmar mig magen så flyttar han precis som jag vill :)

2: Hon blir mkt lugnare om man rider dressyr med förbygel och ett hinder på banan, hoppar de inte, de bara finns där :)

3: Hon har 135 i täcke och typ 120 i sadelgjorden men bara ponny i träns :O

4: hon lyfter aldrig mer än vad hon behöver på frambenen när man hoppar.

Sen finns de väl inte så mkt mer, tror ingen kan förstå hur speciell hon är.. Hon stannar aldrig, river bara om man kommer fel, har aldrig kastat av mig o.s.v....
jag har världens snällaste och annorlundaste ponny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0