Fredag!!

Känner att de blev VÄLDIGT tråkiga inlägg med dom där punkterna eller vad ni nu vill kalla de...

Har iallafall varit sjuk sen i tisdags och kommer garanterat vara sjuk resten av helgen då de jag har inte går över av sig själv utan man måste äta äckel medicin.. Halsfluss...

For nyss upp till stallet och tog in min + Lydias pållar då vi anser att de är för kallt för dom att vara ute nu.
De har varit över -28 grader HELA veckan och de är inte bra för dom. Därför får dom vara inne några timmar extra idag :)

Hur många timmar om dagen har ni ute era hästar? :)


Liten bild + att jag tjuvade den av Hilda...
Aaahhhh fatta så jävla perfekt ponny!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Ferre brukar vara ute 07.30-ca 18, beroende på när jag rider ;) Då han vilar står han oftar ute till 8. Fast nu när de är så kallt går han ut halv 8 och kommer in mellan 13-14 ;)

2011-02-18 @ 15:14:02
URL: http://ferlando.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hmm, byter kanske var 8-9 dag? pem kissar inte så mycket :)

2011-02-19 @ 13:41:14
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0