Måndag #2

Kom nyss hem från stallet.. Eller nyss och nyss, en timme sen! Red ut med mina fina flickor Lydia och Hilda :)
Jag och min häst hade småbråkat hela vägen tills vi skulle vänta och joo då ville inte hon stanna så vi fortsätter in i en snödriva typ... pratar med mamma i telefon så telefonen hamnar i djupsnön och handsken på marken. Blir förbannad på hästen och hoppar av, då typ vill hon gå över mig eller putta mig i snön.. när jag sen hoppar upp igen så ska hon tävla mot diesel och när jag då tar i hon börjar hon kaxa och stå på bakbenen.. jag orkade inte bråka med hon så trava några steg.. ( var jävligt förbannad på hon före de).
sen for vi hem... :)

Aja så kan de gå... Var så fint ute så skulle ha haft med mig kameran så ni skulle få se lite bilder men de var alldeles för kallt för att fota när man red så sket i det ;)

Lite konstigt inlägg kanske men orkar inte bry mig...
Just de!! Har beställt mitt namn till mitt tävlingsskåp så mamma och susanne kanske skulle sätta upp de idag :D resultatet ska ni få se senare ;)


Exakt ett sånt skåp :) typ dom bästa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0