Do you ever feel?

Gårdagen spenderades med Lydia och Hilda :) Först for alla 2 till stallet då lydia skulle rida min poa.
Sen for jag och lydia å sola medans hilda gjorde klart i stallet. Sen for jag hem och åt medans hilda och lydia gjorde nånting annat :)
Sen kom jag och mamma å hämta hilda för vi skulle upp till lydia... adam tyckte vi bakade med för mkt socker!!! Undra varför.....
Vi lyckas aldrig baka en kaka som ska vara bra... den här var de inga ägg i så vi gjorde ett eget recept med massa socker och glasyr, hade även i chokladsås.. den var ROSA!!!!

Min dag kommer spenderas i stallet med Hilda sen upp till nystrand och gratta erica :)

OBS!!! Mats fick sportspegelns pris på idrottsgalan igår! Han gör de omöjliga möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0