Hemma

Nu ni! Jag och Lydia kommer synas i Överkalix på fredag! Jag i blå fiskbyxor och Lydia i en onepiece ;)
Orkar inte blogga så mkt men sover hemma idag och far upp och rider hästen imorgon över dan.

Dagens ridpass var inte så jättetrevligt med tanke på vädret. Det småregna lite när jag for ut men jag trotsade vädret och gav mig av i hopp om att kunna träna lite intervall i uppförsbackar. När jag hade ridit fram efter vägen så börja de det regna mkt. Då var det bara att bege sig hem och hämta sadelskyddet så inte den skulle förstöras. Jag avslutade de halvt tråkiga ridpasset med en ordentlig galopptur efter en raksträcka. Målet med det var att hon skulle vara avslappnad men ändå inte låg i formen. Lyckades så där.. Men är ändå relativt nöjd med hästen då det inte var så bra förhållanden, vädret, underlaget o.s.v.

Här kommer resten av bilderna:























Det där får bli den sista..

Jag vet, sprången är inte dom finaste men det är väl kul med nya bilder eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0