I can tell that you are special

Tänkte tillägna ett litet inlägg till mina kära vänner som alltid kommer finnas där, oavsett hur långt borta vi är från varandra!

Måste börja med dom jag har kännt sen vi hade blöjor och inte kunde prata!

Lisa Nilsson:
Du har ALLTID funnits där, oavsett hur mkt vi har bråkat. Även om vi har glidit ifrån varandra några cm nu så kommer jag inte släppa taget om dig, de kan jag lova dig!!



Emmy Engström:
Du har oxå alltid funnits där, även om vi har bråkat och ingen av oss vet varför. Kommer alltid att komma ihåg alla våra minnen där vi har gjort bort oss inför hela skolan o.s.v. Kommer aldrig släppa taget om dig!


Olivia Jacobzon:
Vi träffades via fotbollen, och de kanske var tur att jag inte slutade innan de! Du kommer alltid med roliga skämt och kommentarer. Kommer aldrig glömma dig!

Alva Öberg:
Snällaste människan som jag någonsin träffat? Jag kan räkna på en hand hur många gånger jag har sett dig arg, du dömmer inte andra och kan vara med alla. Har hjälpt mig så otrolig mkt och jag önskar att du kommer finnas där föralltid!


Emma Öberg:
Vi har glidit ifrån varandra nu men du är en jättebra vän! Motsattsen till mig så jag förstod inte att vi faktist drogs till varandra men de gjorde vi.



Hilda Öhman:
Har alltid vetat vem du var men vi umgicks aldrig. Sen vewt jag inte vad som hände men för ett tag sen kom vi jättenära varandra. Alla minnen är så puckade så jag vågar inte ens tänka på dom, haha. Men jag hoppas att vi kan vara såhär nära varandra hur länge som helst!  Älskar dig syster!


Lydia Wiktröm:
Samma sak som med Hilda. Vi stod inte speciellt nära varandra men nu är vi som systrar! Alla våra konstiga stunder kommer alltid finnas hos mig. Älskar dig syster!



Erica Lundberg:
Vi har kommit varandra jättenära på sistonde men ni verkar de som om ingen av oss har tid att hitta på nå... Men jag hoppas verkligen att vi inte glider ifrån varandra!





Kommer alltid älska er! ♥

säg till om jag har glömt nån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0