Sjukt kul!

Hade en skitrolig lördags kväll igår! Under dagen satt jag barnvakt åt syrran och sen fixade jag stallet.

Kring 6 for jag till Lydia och då var Hilda där. Nån minuten senare kom Adam och Jim. Och efter de kom även Christian. När dom hade ätit satte vi igång en film, tusen gånger starkare. Efter den blev de en j*vligt äcklig!!! Minns inte vad den hette men typ alla dog i den.. När vi hade sett klart den så drog vi "korsträsk raggen" med epan. Hahaha, måste inte gå in på detaljer för då kommer de storma in kommentarer! Iallafall, när vi kom tillbaka så pratde vi typ bara och sen skjutsade Adam hem mig :)

Jaa lydia, när blire nästa gång då? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0