Lektion

Red som sagt Shanne på lektionen igår. Från början kändes det verkligen inte bra. Vi bråkade mer än vanligt och jag fick ingen bra känsla. Men sen när Emmeli kom så skärpte hon till sig direkt busponnyn ;) Det gick verkligen jäääättebra sen! Hon flyttade sig och tjorvade omkring hur lätt som helst. Men hon var liite bråkig ibland tyvärr.. Jag har inte så mkt att säga om den lektionen faktist. Eller rättare sagt, jag vet inte vad jag ska säga :)
Idag blir de att motionera Nalle lite óch sen ska shanne få gå snäppet lugnare då hon säkert har träningsverk :) fast med den kondisen tror jag inte de, hon har  värsta super konditionen! Skäms ju nästan när jag har ridit.. Haha kan hoppa hon 1,5 timme och hon blir knappt varm ;o

Nalle fick bli longerad. Han är jättesnäll men huuur lat som helst. När jag rörde lite med spöt så typ skena han iväg och dampade så då fick han gå på en jätteliten volt i galopp. Knäpphäst ;)

Nu ska jag spela cod med emil! Det äger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0