Måndag härliga måndag..

Igår lyckades jag såklart hacka ett fint hål i handen så vi får se hur de går med ridningen nu framöver. Men alla vet ju hur duktig jag är så ni är säkert inte förvånade?

Idag (om de funkar) blir det att rida Nalle och Shanne under profilen + att jag ska mocka och fixa massa mat o.s.v. Sen ska jag till Hilda men vad jag ska göra där, de blir en överaskning! Jag kan då lova er bilder på det senare :)

Vet ärligt talat inte om jag har prov imorgon eller inte?! ;o måste kanske ta och kolla upp det där NU!



Fint språng, hahahahahahahahaha!!! Så fint det blir då hästen inte hinner upp med frambenen och ryttarn flyger fram över halsen för att kunna ge eftergift så man inte ska riva. Och rev, de gjorde hon inte!

Det här skulle publiceras igår men blogg.se dampar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0