Chock!

Fick mig en smärre chock då jag kollade statistiken imorse! Läsarna har minskat med 90% och det är bara p.g.a min överseriösa uppdatering! Nu ska det bli ändring på det och jag ska börja med en ny header. Känns som om jag behöver rusta upp bloggen innan jag kör en nystart.

Under höstlovet har jag mest bara gått i mjukisbyxor, osminkad och uppsatt hår. Det är bra det! Var i Stockholm från fredag till tisdag. Gjorde inte så speciellt mycket, shoppade lite och umgicks med släkten. Ganska skönt att inte flänga runt som vi gjorde sist!

Nu ska jag äta nå och sen städa, efter det blir det stallet med syster! :)


Så sjukt gammal bild på mig och mina fina vän! Trodde aldrig att jag skulle väga ladda upp den men har man bildbrist så har man!

Kommentarer
Postat av: Karja.bett säljes

Gillar din header jätte fin=)

2011-11-04 @ 18:44:53
URL: http://myonelife.bloggplatsen.se/
Postat av: Karja.bett säljes

sv:men ändå fin =)

2011-11-05 @ 13:10:48
URL: http://myonelife.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0