Dag 01 - 10 fakta om mig + bild

* Jag står jämt upp för mig själv och mina kompisar, oavsett vad som händer!

* Jag har tappat lite av ridsuget nu då det är så tråkigt väder

* Jag pluggar aldrig även om jag måste, jag har även bra betyg

* Jag gillar inte att blogga egentligen men det är bra tidsfördriv

* Jag måste shoppa mer kläder till mig själv!

* Choklad är livet!

* Jag har jämt något som gör att jag inte kan vara med på idrotten. Psoriasis, slemsäcksinflammation eller feber...

* Jag gillar inte falska personer som försöker bli min vän

* Jag älskar mina fina vänner!

* Jag har lätt för att skaffa kompisar i alla åldrar och jag är sällan blyg mot dom, ibland för mina äldsta komipsar hindra mig från att öppna käften ;)


Det här är det närmaste ni kommer få se på mig på bild ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättebra blogg och fina hästar! :)

Kram Olivia

TeamOS.blogg.se

2011-11-28 @ 20:12:36
URL: http://teamos.blogg.se/
Postat av: Eisengarten R

Härlig bild! :)

2011-12-06 @ 20:07:00
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0