En liten tidsfördrivare?

Kör på en sån här lista så jag slipper skriva tråkiga inlägg! Första kommer senare idag!

Dag 01 - 10 fakta om mig + bild

Dag 02 – Min bästa vän

Dag 03 - Någon som alltid gör mig glad

Dag 04 - Min närmaste killkompis

Dag 05 - En person som jag inte kan leva utan

Dag 06 - Beroende

Dag 07 - Mitt ex

Dag 08 - Senaste gången jag grät och varför

Dag 09 - En person som alltid ställer upp för mig

Dag 10 - Någon som ger mig inspiration

Dag 11 - Något du alltid har med dig

Dag 12 - Någon du ångrar

Dag 13 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 14 - Min alldeles första kyss

Dag 15 - Min favoritklädsel

Dag 16 - En dag jag minns

Dag 17 - Någon/något som du saknar

Dag 18 - Någon som är som en bror/syster

Dag 19 - I min handväska

Dag 20 - Någon som du litar på

Dag 21 - Något du vill ha

Dag 22 - Någon du var med mycket förut

Dag 23 - En person som gjorde en förändring i ditt liv

Dag 24 - Ett hemskt minne

Dag 25 - Det här lever jag för


Kommentarer
Postat av: Emma

När du kommer till ett hemskt minne kan du ju skriva: När jag inte hade Shanne!

2011-12-02 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0