Älskar rubriker, vadå onödiga?

Statistiken går uppåt, hästen blir finare och finare för varje dag, mitt liv har nog aldrig varit så planerat som nu och allt bara rullar på i en rätt bra takt. Konfamöte på torsdag, med andra ord så börjar allt närma sig! Före jag far ska jag ha kört upp så jag kan boka provet när jag kommer hem, lovley!

Lite kort om hoppasset igår!
Jag och Erica tog våra fina springare och skuttade runt på en trekombination. Låg runt 80-1 m så vi rullade på det några gånger. Sen var Erica klar så jag höjde upp B hindret och tog bort C hindret. Hoppade det några gånger sen höjde vi, hoppade, höjde osv. Sen hoppade jag några gånger på 130, klarade det nångång och sen sänkte vi igen. Fan vilken superponny jag har!! Det kändes inte ens högt! Nu jävlar ska vi satsa iår. Inget mes med höjderna här inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0