Attyrory Moonwalker

Attyrory Moonwalker, eller Moonis som han kallas är en ungponny som Hilda äger. Han är superfin och jag har ridit han en gång sen i somras. Så i torsdags fick jag testa igen för att se om det var nån skillnad. Gud så äckligt fin han har blivit! Härligt jobbat Hilda! Jag testade först lite dressyr och sen hoppade jag några småskutt. Det gick ganska bra så Hilda höjde en oxer utan att jag fick bestämma höjden.. ;) Testade hoppa nått språng på 90 cm och sen höjde hon ännu mer. Sista språnget var på 110 ungefär och han hoppade gudomligt!!!! Man höll bara ett stadigt tag i tygeln och sen hoppar han av sig själv, det är väl bara att komma ihåg att han hoppar en ur sadeln nästan. Fick ju rida i S1:an så man märkte en jättestort skillnad bara på det!!


Hilda och Moonis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0