I swear to you, I be there for you

Min nya header har påbörjats, dock inte av mig utan av en vän som jag umgicks mycket med då vi var mindre. Vi får väl se då den kommer upp här! Hoppade för Robban igår. Det gick sjukt bra! Ponnyn hoppade som en gud hela passet och var otroligt lättriden för att vara Shanne! Jag tappade nästan hakan på vissa hinder då hon hoppade upp sig lite mer än vanligt. Äldst ponny på träningen man bland dom piggaste, nästan sjukt. Det var en som var snäppet värre men den är 5 år yngre ungefär och är jämt pigg så det var ju inge kul ;)

Blir nog inte så mycket uppdatering i veckan då jag fyller år ihelgen och det ska fixas och städas. Sen har jag 2 (!!) tyskaprov bara den här veckan + so-seminarium och massa läxor. Så inläggen lär nog aldrig dyka upp som vanligt... Ni får leva med det helt enkelt :)

Lovar att bilder sen Robban kommer upp senare i veckan, ska fixa det på en gång faktiskt!! Duktig tjej nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0