People going all the way

Jag drar till Hilda på byn snart har jag tänkt. Jag antar att ni inte vill veta vad jag har gjort idag mer än skola men ändå, blev att börja raka huvudet på Shanne, fintfint. Skolan har varit riktigt rolig, ovanligt nog så är fredagar den dagen då vi har roligast.

Slöjd (Lisas stund då hon skrattar som mest)
Hål (ibland går jag på den gröna matten med Lars fast där händer det inte så mycke)
Idrott (älskar fan humorn i våran klass!)
Lunch
Svenska (drygfan)
Engelska (Molander!!!)
Matte (här händer det grejer;))

Ja typ så här nödvändig är den här skoldagen. Det händer inge på lektionerna och man vill bara sluta så man får en fritid. Dom tre sista lektionerna skulle vi kunna hoppa över för vi ger 0% då, duktig klass!!

Tråkigt inlägg.. Men har inge att skriva om och jag vill till Hilda nuuuuuuU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0