Torsdag

Sovmorgon idag, men klev ändå upp tidigare av nån anledning. Kände faktiskt inte för att sova? Det är nå fel på mig har jag insett.. Idag tar Emma stallet då jag ska på konfa men ska ändå upp och hoppa några småskutt på hon för Sara tror jag. Hon är olydig nu då hon har kommit på hur hon ska göra för att slippa mig ;)

Imorgon lär det inte bli så mkt uppdatering då ridhuset är bokat så jag måste rida ute eller låta Shanne vila, det är så satans kallt just nu.. Hatar att sluta 3 på fredagar!! Om nån fin person har lust att göra nå så kan ni slänga in en kommentar eller ett fint sms :) Nu ska jag över till Lisa så ska hennes farmor skjutsa oss :)
Helt sjukt att det inte går att få bra bilder i vårat ridhus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0