2012

En timme innan jag och mamma skulle upp till stugan ringde jag till Hilda och frågade om hon ville följa. Det ville hon så vi firade nyår tillsammans :) Det här året ska bli mitt år! Tävlingarna ska rulla, känslan och taktiken så sitta i varenda klass. Vänner som inte talar sanning ska jag skita i, vill inte ha falska personer runt mig. Jag ska utvecklas inom min ridning. Jag ska lära mig prioritera det som är viktigast, mina vänner och hästen. Skolan ska tyvärr oxå prioriteras.. Mina betyg ska höjas ett snäpp för då är jag nöjd! Galna saker har jag gjort förr, nu ska det bli ett steg galnare! Med det säger jag Godnatt för min kropp pallar inte att vara vaken nå mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0