Dagen

Kom att tänka på att jag förmodligen inte ska göra så mkt idag.. Kul! Just nu försöker jag få upp min syster som verkligen inte vill stiga upp.

Igår fick jag en rapport om Shanne. När min syster hade ridit hade hon bockat, söt ponnyn ;)
På senare tid har hon börjat bocka då vi hoppar, men jag har mest tänkt att det är glädjeskutt. Nån som har en aning om vad det är om de inte är av glädje?

På Robbanträningen i tisdags gick det grymt bra. Framhoppningen gick sisådär, lite fort men annars okej. Då vi började hoppa bana skärpte jag mig och försökte att inte rida iväg hon för mkt. Allt var lungt och avslappnat så det kändes jättebra! :)

Nu blir det att fixa sig så man kan visa sig inför folk! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Godmorgon! Hoppas du sovit gott :)

2012-01-06 @ 10:02:10
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0