Tävlingstermin

Har börjat titta lite smått på tävlingar nu. Dom börjar ju så sent här uppe så det är först i mars som man tar sig ut.. Riktigt dåligt då vi inte har samma möjligheter.. Fast det gör inte så mkt då jag inte rider dom klasserna som krävs för SM än ;) Tror första blir i Luleå bara för att komma igång.

 Jag har en bättre plan iår jämfört med nästa. Ska rida några LC klasser för att hitta rytmen och det sen tror jag faktiskt att det blir en debut i LA :) Ska mest bara känna på höjden och motståndet då det är ett grymt stort steg från LB till LA. Nån vill jag hinna starta innan vintervilan. Ska försöka satsa på lite bättre placeringar oxå. Vet att dom kommer med känslan och så men man blir så nedstämd då man har bra känsla och den räcker ingenstans. Ojoj nu blir det rörigt så kanske avslutar här och nu, PUSS! :)


Min första tävlingsbild ;)

( Fixade bloggen nu så den är normal!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0