Angels can fly

Såja, då var det här läsåreet över. Det känns faktiskt inte som att vi har fått sommarlov. Men det ska i alla fall bli superskönt! Invigde lovet med att trycka en burgare och sen kika runt på datorn. Tänkte höra med några om dom har lust att göra nå ikväll men det låter som att dom flesta redan är upptagna. Så om någon av er inte har så mycket att göra, skicka iväg ett sms till lilla mig! Ska upp till min fula ponny direkt efter Emmas examen. Orkade inte skriva hur det är med hon, med tanke på att jag stannade extra länge i stallet för att se Hilda hoppa sin nya häst!

Jag kan även tillägga att jag är smått avundsjuk på alla som far ner till Vindeln och tävlar ihelgen. Men, eftersom jag inte har någon frisk ponny på några veckor så nöjer jag mig med att skrutta runt på någon annans häst ett tag till! Ska iaf få rida Elvis tisdag-söndag då hans ägare åker bort. Kul!!

Oj, nu är det nog bäst att avrunda här. Kände mest för att skriva av mig, hoppas ni orkar läsa ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0