Berg- och dalbana

Just nu går det lite upp och ner med bloggandet. Har inte så mycket nytt att berätta mer än att jag red Henke i lördags då Hilda hämtade sin nya häst. Shanne ska även in på ett återbesök snart, så vi får helt enkelt se vad som händer. Just nu då, joo jag är sjuk och är allmänt deppig. Varför? För att veckan som kommer lär vara skitseg och tråkig och nästa vecka kommer inte bli så mkt bättre. Gnällig jag är..

Nästa helg är det tävling på hemmaplan. Vilket betyder att jag och Hilda kommer få träffa bebishästen!! Ska pussa extra mkt på han, bara för att jag saknar hans öron ;)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Alla älskar moonis knubbiga öron hihihi ;)

2012-06-06 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0