Fullt upp..

Har haft fullt uppe hela förra veckan och den här veckan kommer inte bli nå lugnare. 2-3 dagar förra veckan hade jag även en extrahäst + började moppekursen + konfrimerades. Som sagt fullt upp och jag har en extra häst på onsdag då Shanne vilar tisdag och onsdag. Söndag trimmas hon på hoppbanan inför Skellefteå och mellan allt det här ska hon trimmas på dressyr inför kommande tävlingar. Känns som om jag har en bra plan över den här terminen! Nu blir det att satsa och inte ligga på latsidan hela sommaren, det här vi redan hunnit testa..

Nu skippar vi hästar! Moppekursen började i onsdags och det är ju rätt många böcker som ska läsas igenom så jag har redan börjat med det, varje kväll... Konfan slutade i söndags så då var det att kunna allt drama skit och sånt. Bloggen har jag bara för att skriva i ibland, de får ni ha överseende med kära vänner!

Förvänta er dålig uppdatering i veckan, ni får väl skrika på mig ;)



Kände för att ladda ner en rätt gammal låt för nån dag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0