Regrets and mistakes, they're memories made

Idag så blir det en lunchdejt med några flickor. Vi inviger lovet på vårat eget roliga sätt med andra ord!

Småhoppade Shanne lite igår. Jobbade på en volt med 2 hinder längst ner. Närmast sargen var det ett pyttekryss och innanför det bara en vattenmatta. Jag och Emma hade stora delen av ridhuset så det var jätteskönt!!


Rullade över krysset i trav och galopp först. Sen gick jag över till vattenmattan. Det var ganska bra faktiskt för då blev hon tvungen hoppa lite även om jag inte kunde krascha in i det! Första gångerna lyfte hon inte fötterna så bra men då tröck jag av hon precis då vi låg lite stort så då hoppade hon riktigt fint! Hon nockade hjälmen med svansen t.o.m ;) Det känns riktigt bra inför Luleå så vi hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0