12 h senare

Råkade somna runt 6 tiden igår. Vaknade upp runt 20 över och bestämde mig för att gå och lägga mig. Jag hade ändå inge bättre för mig. Så det blev en tupplur på 12 timmar!

Nu har jag nyss ätit frukost och sen ska jag kasta på mig lite kläder och börja städa undan här uppe. Bombnedslag number one!! Jag har liite beslutsångest ifall Shanne ska få komma ut nu eller till lunchen. Det känns så onödigt att hon ska stå inne så länge och samtidigt är hon själv ute nu på morgonen, vilket gör att hon förmodligen kommer springa omkring.. Inte bra att bara ha en häst ;)

Kommentarer
Postat av: hilda

bra att du uppdaterar, jag vill ju veta vad du gör ;)

2012-10-15 @ 15:14:30
Postat av: a

klart hon kan gå ut hon är ju en härdad ponny pärlan

2012-10-17 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0