Begåvad

Eftersom jag är så otroligt begåvad så råkade jag tappa min telefon i golvet tidigare idag vilket resulterade i en svart skärm men en fungerade mobil ändå. Ska fara förbi teknikaffären här på byn för att se om det går att fixa. Hoppas det, annars börjar jag gråta! 
 
Nog om min telefon. Igår skulle jag bara rida Shanne lite lätt eftersom vi hoppade i söndags. Hon får cirka två lugna dagar direkt efter en träning/tävling. Iaf så frågade Hilda om jag kunde ta Santano och jogga även han, vilket jag tackade ja till. Han är så otroligt välriden och fin så det är alltid kul! Sen red jag Shanne litegrann. Anmälde mig även till första tävlingen för iår. Som även är första på ett heelt år. Ska visserligen bara rida LC och LB för att komma igång litegrann. Förväntar mig inte så mycket. Hoppas på att ta mig runt ungefär,
 
Bäst att gå, inlägget blir så jäkla långt annars!
 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0