Upptäckt

 
att jag hade en blogg tydligen. Tyvärr kommer jag inte på några bra bortförklaringar till varför jag inte har bloggat och jag kan inte lova att bli bättre för då kommer jag svika er som läser denna fula blogg. Vad har hänt när jag har varit borta då? Några nationella prov har avverkats, tp-festen, en tur i stan, några ridpass på en pigg ponny osv. Det vanliga typ. Jag gjorde bort stallet direkt efter skolan idag. Som även var otroligt jobbig. NP till tio, rast till elva, "lektion" i hur man flätar hår, lunch, en sväng på byn, föreläsning och sen skippade vi sista lektionen då inte läraren var där. Nödvändig dag, nej. Red iaf ett nyttigt ridpass innan jag, Jossan och Lo skrittade hem till mig med våra ponnysar. Vi planerade även en cup där vi ska chocka byborna i denna håla. Hahah, så fula vi är..
 
Känner att jag bara babblar på om någonting just nu så ska gå och göra någon nytta!
 
Hoppade min ponny för några dagar sedan ↑

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina ni är :D

2013-04-19 @ 00:45:35
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0