Årsresume 2012

Eftersom jag alltid är i sista sekund med allt så får ni en årsresume nu :)
 
Januari
 
Jag red Starlet väldigt mycket under den här tiden. En ponny som ridskolans skulle sälja men som var bomskygg. Shanne hade även börjat bocka vid hoppning och förmodligen blev hon halt nångång då. Sista gången jag hoppade innan vi for till ATG så bockade hon hela tiden. Annars så fyllde Amanda och Hilda år och jag grattade dom, livet lekte helt enkelt! Vi var även i Norrfjärden med konfan. (Har inte så överdrivet med bilder på datorn för tillfället)
 
Februari
 
Umgicks väldigt mycket med Hilda, fyllde år och motionerade hästen. Det var faktiskt en riktigt tråkig månad, livlös typ?
 
Mars
 
Praoade på Nian med Olivia, red lite för Lena Lilja igen och gick en moppekurs. Red även Moonis litegrann och jävlar vad kär jag blev!! Red första tävlingen med Shanne och konfrimerades, helt okej månad ändå! Väldigt lite text men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva? Ska skriva resten sen, vill mest bara ta det i 3-4 olika inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hur kan den varit tråkig om du fick vara med mig?! ;)

Svar: ojdå, tänkte jag inte ens på ;)
Malin

2013-01-06 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0