promise

Lovade att blogga men det sket sig, kan ärligt säga att jag inte har haft nån lust till någonting sen förkylningen började. Jag är sällan sjuk och när jag väl är det vill jag bara sova, så ni kan förstå att jag är död då jag har två hästar och skolan varje dag. Idag slutade lektionerna först efter nio så fick vänta rätt länge innan jag kunde rida. Tur Henke skötte sig fint! Shanne fick vila idag då hon ska hårdtränas ihelgen. Tänkte rida igen hon rätt ordentligt imorgon, för på lördag så rider Emma en dressyrlektion på henne. På söndag tänkte jag hoppa en liten minibana för första gången som i april typ, är nästan nervös ;) den lär väl ligga på 40-50 cm så inga hinder direkt! Nu hade jag tänkt säga hejdå, vi syns imorgon och det lovar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0